Att gå till musik Vs. Att gå till prat

Imorse fixade jag lite podcasts till min iPod från SR eftersom jag är lite less på musiken jaghar just nu och ingen fantasi att komma på någon ny att fylla den med. Idag när jag tillslut masade mig ut på en promenad så lyssnade jag i alla fall på "En ätstörd generation" som handlade om fetma och ätbeteende. Ganska intressant, men en del som inte var lika intressant också. Hade gärna haft en liten annan vinkling på det hela. Hur som helst så var det en otrolig skillnad att gå till prat jämfört med musik. Det kändes som att mitt huvud var i en annan värld än min kropp och jag fick inte riktigt in någon bra känsla i gången... Stoooor skillnad med andra ord. Ska testa några gånger till med prat innan jag bestämmer mig för om det var bra eller dåligt. Det var hel klart annorlunda i alla fall. omväxling förnöjer heter det ju.

Idag blir det vilodag från gymet och det känns ganska bra. Känner mig lite trött i kroppen, lite för lite mat kanske? Inaktiv blir jag i vilket fall som helst inte. Jag ska nänligen till stallet och vara medryttare på riktigt för första gången. Ska bli roligt. Härligt väder är det också. I fortsättningen ska jag rida varje onsdag och ibland på helgerna. Den här veckan ska jag rida onsdag och lördag. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: emma s

Nice! Har oxå laddat hem en ljudbok att lyssna på, ska testa när jag promenixar!

2010-10-13 @ 14:02:49
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma S: ska testa ljudbok sen om jag gillar det! =)

2010-10-13 @ 14:11:14
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0