Emma och Johanna reunited at the gym

Styrketräning med Emma idag, precis som "förr i tiden", som visserligen inte var så länge sen ändå... Vi ville båda köra ben så det var perfekt och vi körde det passet som mördade mina stackars ben förra helgen. Hoppas på samma resultat den här gången. =) Knäböjen gick bra. Jag körde alla mina set på 50 kg för det kändes bra. Sist hade jag ätit mycket innan passet och det hade jag inte idag utan kände mig ganska tom. Benen blev rätt möra i alla fall. Det är sjuuuuukt jobbigt att köra 5 set i både knäböjen och benpressen, men förhoppningsvis ger det resultat. Det ger ju träningsvärk i alla fall. =)

Imorse vaknade jag vid 7 och kunde inte somna om... och som jag skrev tidigare blev det en härlig morgonpromenad i ett ovanligt kallt Göteborg. Det har bara varit 5-7 grader idag, jämfört med de normala 10-12. Hösten är här för att stanna. Får se om det blir någon sorts motion imorgon, mycket tveksamt... men jag ska i alla fall till gymet och rida. Superskoj!

Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Ben: 5 x knäböj 50 kg, 3 x stående vadpress 115 kg, 5 x benpress 160 kg, 3 x liggande lårcurl 45 kg, 3 x sittande lårcurl 40 kg, 3 x benspark 45 kg dropset

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt benpass ni fick till! :-)



Ha en trevlig helg!

2010-10-15 @ 19:35:05
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Anna

Ska ut och rida i morgon, jag hoppas på soligt höstväder :)!

2010-10-16 @ 17:31:52
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Emma s

Var himla nice med reunion tycker jag!!! DD borde vi göra oftare, får försöka lägga nästa i fjollträsk ngn snart x) grymt pass var det oxå, jag har skjuuuk träningsvärk i benen nu, blir till att sitta i soffan hela kvällen xD

2010-10-16 @ 20:48:47
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0