En bra start på veckan...

... som följd av ett dåligt avslut på förra veckan. Det blev tyvärr ätardagsaktigt igår också, men mestadels mat och inget godis... Shit happens, men är huvudet dumt får kroppen lida.

Den braiga starten på den här veckan är att jag var ute och sprang imorse. Det får jag väl i och för sig tacka gårdagens matintag för att jag pallade. Energin från gardagen räckte till imorse och jag hade ork nog att springa innan frukost. Sprang till och med 3 varv istället för de planerade 2 varven i Mossen-spåret. Härligt härligt, och jag sprang varenda meter på hela rundan. Ännu bättre! Särskilt med tanke på att det var 4 veckor sen jag sprang sist och att jag inte springer särskilt ofta alls. Ska försöka få in ett till konditionspass den här veckan, men på crosstrainern för att inte påfresta mina benhinnor. Ikväll väntar ett gympass!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Härlig start på veckan!! :) Hoppas att du får en bra dag!

2010-10-18 @ 11:12:27
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0