En härlig dag...

Jag hade en jättehärlig dag igår. Strålande fint väder ute och en lugn och skön dag. Pratade med massa roliga personer, lunchfika med mysigaste pojkvännen på stan, en härlig stros från stan och hem i solen, finfina presenter, mys i soffan och middag på stan på kvällen. Perfekt!

Idag har jag börjat dagen på ett superskönt sätt, särskilt med tanke på alla godsaker jag åt igår. När man ätit mycket känns det bra att röra sig tycker jag, lite "skaka ner dem" i magen. =) Dock var vädret inte lika härligt idag som igår men det hindrade mig inte från att få en riktigt skön promenad för det. I min fina regnjacka är jag helt oberörd av regn och rusk och jag var dessutom på ett roligt kapitel i min ljudbok som jag lyssnar på under mina promenader just nu. Idag kommer bli en dag full av aktivitet. Först morgonpromenaden, i eftermiddag blir det en ridtur och ikväll blir det ett gympass. By the way, i måndags fick jag till ett grymt pass för ryggen och baksida axlar på gymet. Hoppas på samma framgång ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0