Kortaste besöket på gymet någonsin?

Idag var jag på gymet i ca 5 minuter, från det att jag gick in genom dörrarna tills det att jag gick ut när jag var klar. Jag hade tänkt köra ett tag på crosstrainern eftersom det gick så bra igår när jag körde efter passet. Tyvär gjorde det ont i ryggen idag när jag skulle köra och sen så kändes benen trötta också så jag gav upp efter 3 minuter och gick hem istället. Ingen större skada skedd. Jag var faktiskt ute och gick en sväng mitt på dan och det gick bra. Inget ont i ryggen alls då, därför jag trodde att det skulle fungera på crosstrainern också... Men men, shit happens! Ska kurera min rygg och sen kommer jag igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0