Utvärdering Dietvecka 11

Resultat: + 0,7 kg

Plus på vågen är väl knappast nått man vill se när man försöker gå ner i vikt men för min del är det föga förvånande. Jag har ju haft något av en "pausvecka" den här veckan i och med att jag fyllt år. Pallade inte att vänta med ätardagarna förra helgen så istället blev det hela två ätardagar extra, dvs. söndag och tisdag. Hade inte riktigt väntat miga tt det skulle vara såååå mycket plus, men men... Shit happens, men lika glad är jag för det. =)

Nu är det nya tag som gäller. Ett nytt delmål är satt. På 4 veckor ska jag gå ner 2,6 kg, ett snitt på 0,65 kg i veckan. Det kommer att ge mig - 7,0 kg totalt och sen åker jag till Stockholm och tittar på Stockholm Horse show hela helgen som belöning. Det låter helt rimligt i mina öron. Jag får bara hålla mig disciplinerad heeela tiden och inte lägga in några extra ätardagar så kommer det nog att gå finfint!

Nytt delmål: -2,6 kg till den 26/11, alltså totalt -7,0 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0