Vilo-/Sjukdag...

Igår hade jag en planerad vilodag. Skulle egentligen ha kört ben eftersom jag skulle åka och hälsa på Emma över helgen, men nu blev inte det av så då är det skönare att vila lite istället för att trycka ihop all träning till början av veckan. Tyvärr känns det mer som att det blev en sjukdag. Jag tog mig ut på en promenad på morgonen, men sen började jag känna mig mer och mer som kvällen innan, fast inte illamående. Väldigt ont i huvudet, trött och seg. Jag skulle gå bort till skomakaren också med några skor som behövdes klackas om på eftermiddagen och det kändes som världens bedrift. Jobbigt som tusan. Förutom den lilla nödvändiga utgången så stannada jag hemma i soddan hela dagen med filten upp till hakan. På kvällen somnade jag även till en film. Tröttare än tröttast.

Idag har jag också ont i huvudet, men kännr mig ändå lite piggare än igår. Får se om jag går en sväng lite senare och om jag känner mig bättre ikväll så blir det benträning på gymet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0