I brist på annat att skriva...

Eftersom jag inte gjorde nått annat vettigt igår att "redovisa" så kan jag ju lika gärna berätta vad jag åt eftersom många är intresserade av det. Älgköttet (biff) var väldigt gott, mört och perfekt stekt, dessutom helt färskt från älgen också. Underbart! =) Annars känner jag mig fruktansvärt omotiverad idag. Jag har inte gått ut och tagit mig någon promenad nu på morgonen. Att jag inte gör det brukar oftast bara ske om jag är hungrig, men det var jag inte. Jag hade bara ingen lust. Sen så säger yr.no att det ska regna när som helst också och hålla i sig hela dagen, inte allt för lockande... Jag vill gå, men vi får se när det blir av. Det blir ingen ridning för mig idag tyvärr för min mamma hade tydligen bokat in att hennes tränare skulle komma idag... Jag får ta igen det imorn eller torsdag istället helt enkelt. Ingen skada skedd för det är riktigt kul att titta på träningen. Nu ska jag se klart på The blind Side, en grym film som jag rekommenderar till alla! =)

Frukost: Keso, Lättfil, müsli (havregryn, all bran, linfrön, kruskakli)
Lunch: Tacos (tortillabröd, köttfärs, sallad, tomat, lök, tacosås, kesella)
Middag: Stekt älgkött, rostade rotfrukter, sås/stuvning på gula kantareller,
sallad (sallad, tomat, lök, ädelost, dressing)
Mellanmål: Nyplockade svartvinbär, kesella (mycket bär, mindre kesella (150 gr))
Kväll: P-drink

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, vad gott det ser ut :D

2010-09-14 @ 14:03:13
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0