Inget gymmande...

Nej, det blev inget gymmande i Östersund igår för jag had eingen bil som jag kunde ta... Osis för det hade varit riktigt roligt... men där och då dog min motivation och ork att göra nånting så istället låg jag hemma och såg på film och serier hela dagen. Jag lyckades även hålla mig från att hugga in på chokladfudgetårtan som jag bakade i tisdags, något som jag inte lyckades med i tisdags (då det blev en riktig svullardag, ajaj... första stoooora fusket på min lilla diet). På kvällen åkte jag och mamma in till Östersund i alla fall och gick och såg Inception på bio... Mycket bra film. På dan såg jag på Salt, en rätt bra film. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0