Jag skulle ha trotsat vädergudarena...

... för att ta mig till gymet idag. Eftersom jag verkligen har slappat den här veckan så kände jag ett stort behov av att röra på mig = gå till gymet och crosstraina lite. Spöregn ute had ejag inte tänkt låta stoppa mig, men som tur var så fastnad ejag några minuter vid datorn och vips så var spöregnet borta och jag kunde knata både hela vägen tilloch hela vägen från gymet utan regn. Väl på gymet gick det ganska bra också. Misstänker att det har att göra med all extra energi jag har samlat på mig de senaste dagarna. Jag körde något tyngre än vanligt, men minskade ett motståndshack var femte minut (förutom de 10 första min). 35 min allt som allt. Jag kände mig mycket nöjd och hade säkert kunnat fortsätta ett tag, men eftersom jag ska gymma ikväll så kändes det lika bra att sluta.

All den extra energin då, ja, vart kommer den ifrån? Jo, det kan vara så att jag har känt mig oerhört deppig den här veckan, tyckt synd om mig själv och känt ett oerhört behov av att äta allt jag kommit över, och lite till. I alla fall i tisdags och igår... i samband med att jag inte alls har haft nån motivation till att röra mig över huvudtaget... Så även om solen har skinit så har jag legat inne och ätit glass och choklad... men nu känns dte bättre och nu är jag på rätt väg igen! =) Gör om och gör rätt helt enkelt... Med start idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0