Laddar inför ett träningspass med lillebror

Sitter och tittar på Biggest Loser Sverige och laddar inför ett grymt bröst- och axelpass som kommer att ske snart. Sitter även här och dricker en NoXplode som jag fick av brorsan. Jag brukar ju vanligtvis dricka Rage (nu Limited Edition) om jag ska ta en PWO, men det är kul att testa nått nytt. Den här ska tydligen vara rätt grym den också... Färgen känns däremot lite suspekt, smaken är inge vidare heller, men nu ligger den i magen i alla fall.

Annars så verkar det bli rätt svårt att äta som jag vill här hemma hos föräldrarna. Mamma har redan klagat på att jag försöker hålla igen, att jag vill äta "ren" mat till middag m.m. men det är ju bara att göra det bästa av det. Jag dör ju inte av att äta grädde och sånt där... Jag har i alal fall börjat dagen på ett strålande sätt, med en morgonpromenad i det allra bästa höstvädret! På fredag blir det vägning igen, men på en annan våg än min egen. Det kan ju påverka lite. Spännande! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0