Omotiverad dag..

Jag var inte alls motiverad till träning igår så därför var jag tvungen att masa mig iväg så snabbt jag bara kunde på morgonen (okej, inte riktigt då, men på förmiddagen istälelt för senare under dagen). Väl där trodde jagatt motivationen skulle komma igång, men ack vad jagbedrog mig. Det kändes inte alls nått roligt och bara tungt och besvärligt. Passet var väl ändå helt okej i och med att jag fick rätt bra kontakt med både biceps och triceps. Jag körde några övningar som jag inte brukar köra och de tog bra. Cablecurl tycker jag är fruktansvärt jobbigt, men idag pinade jag mig igenom den med bra resultat. Körde även sittande frenchpress som tog bra. jag brukar ligga ner annars. Sen var det bara att gå hem och äta lunch och bege sig till stallet eftersom jag hade lovat min mamma att ta ut hennes häst på en uteritt och så blev det. På måndag ska jag rida på ridbanan istället. Skoj skoj!

Igår kväll och idag har jag ätardag. Kittlar dödsskönt i kistan! =)

Motion: Ridning
Styrketräning Armar: 3 x hantelcurl, 3 x cablecurl, 3 x koncentrationscurl i drop, 3 x pushdowns, 3 x kickbacks, 3 x sittande frenchpress, 3 x situps

Kommentarer
Postat av: Suzan

ät gott! =)

2010-09-11 @ 16:40:11
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Molly

Vilken inspirerande och motiverande blogg du har! Kram :)

2010-09-12 @ 14:10:12
URL: http://inbalance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0