Bra kontakt i axelträningen!

Grymt bra start på dagen med 60 min cykel... Jag gillar det nu! =) Mera cykel imorn.

Gick direkt till gymet efter jobbet idag. Skönt att slippa rusningstiden, även om det inte direkt var folktomt nu heller... Sen är det skönt att komma hem tidigt... kvällen känns sååå mycket längre! Träningen gick bra också. hade tänkt börja i smithmaskinen men båda var trasiga så fick bli den gamla hederliga hantelpressen. Körde inte lika tungt som vanligt och den kändes sådär faktiskt. Har träningsvärk i bröstmusklerna så kanske det påverkade... Militärpressen kändes bättre dock... Många set och mycket kontakt. Bäst kändes det däremot i sidolyften. Jag försökte hålla emot ordentligt på vägen ner och det gjorde verkligen susen. Grym kontakt. Kändes som att musklerna verkligen blev mosade, även baksidan. Häääärligt! Som avslutning testade jag en annan magmaskin som jag inte brukar köra för att jag inte gillar den... men nu fick jag till den bra och den var ju grym... Ble 7 st set där bara därför, rätt tungt. Hoppas på träningsvärk! =)

Motion: Cykel 60 min
Styrketräning Axlar & Mage: 3 x hantelpress 15 kg, 5 x militärpress i smithmaskinen 26-31-31-31-26 kg, 4 x sidolyft med hantlar 8-8-8-6 kg, 3 x upprätt rodd 15 kg, 3 x framåtlyft med hantel 6 kg, 3 x baksideflyes 6 kg, 3 x stående baksideflyes i CC

Kommentarer
Postat av: sandra

bra blogg :D

2011-04-16 @ 22:33:03
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0