En strålande dag...

Idag började jag dagen på ett strålande sätt... 60 min på motionscykeln. Härligt!

Även ett strålande träningspass. Jag var inte ovanligt stark och det gick inte ovanligt bra men det kändes bra och jag kände mig ganska peppad. Jag var riktigt sugen på bänkpressen också! Inget nytt rekord där men jag känner mig säkrare och säkrare på 60 kg. Första gången jag testade var det mest som en chansning men nu vet jag att jag säkert får upp 2 reps i alla fall. Jag vill köra tung bröstträning nu ett tag så därför börjar jag alltid med tung bänkpress. Det är den bästa övningen. Sen blir det 1-2 tunga övningar till och 2 lätta på slutet, oftast flyes. Ett pefekt bröstpass. Jag vill få fram så att man kan ana lite definition av bröstmusklerna och i issa vinklar har jag det nu på "bra" dagar... =) more to come! Bröstträningen gick som sagt bra men mage har jag sån träningsvärk i sen i måndags så det var svårt att känna nått annat än konstant värk när jag gjorde mina övningar... Jag gjorde 3 st i alla fall och får hoppas att det tog lite åtminstonde! =) bra pass!

Motion: Cykel 60 min
Styrketräning Bröst & Mage: 4 x bänkpress 60-60-50-50 kg, 3 x sned hantelpress 18 kg, 3 x bröstpress i maskin 50 kg, 3 x flyes i CC, 3 x magmaskin 43 kg, 3 x pecdec 28-28-21 kg, 3 x benlyft, 3 x situps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0