Vilodag(ar)

Igår hade jag en vilodag. Det kändes lite ovanligt att kliva upp sent och den dessutom inte ha nått som man ska iväg till på kvällen. Nu satte jag mig ändå på motionscykeln en timma men ändå... Det var rätt skönt, även fast jag egentligen var träningssugen. =)

Idag blir det också vila, trots egentligt träningssug. I eftermiddag blir det nämligen en avskedsafterwork till två tjejer som jag varit chef för som jobbar sin sista dag. Kommer bli superbra väder och vi ska sitta på en takterrass från i solen. Kommer att bli grymt!

Nått annat som är grymt är att jag har startat dagen med en hotellfrukost. Grymt god frukost på Scandic Rubinen och de hade verkligen allt man kunde önska och lite till. Jag hade kanske tankar om att vara lite restriktiv med maten men de försvann när jag såg allt gott! Nu sitter jag här proppmätt istället och dte är en liten obehaglig känsla men så kan det va. Grymt gott och vi ska dit snart igen! =)

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Sitta på träningscykeln en timme (!) är väl ingen vilodag... ;-)



(Men jag vet hur det känns att vara träningssugen!)

2011-04-29 @ 14:14:53
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Emma s

Obehagligt mätt är ändå den behagligaste formen av obehag DD

2011-04-29 @ 19:49:32
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Västgötskan: det beror ju på vad man vilar ifrån... ;)

Emma: Ooooo ja! =)

2011-04-30 @ 10:49:05
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0