Dietvecka 2 - vikt och bild

Då var ytterligare en dietvecka slut. Det går ju undan det här... tiden bara flyter iväg snabbt som bara den, knappt att man hinner med själv. =) Hur har det gått den här veckan då? Jo då, riktigt bra... Jag har varit hungrig rätt mycket, men inte lika hungrig som förra veckan. Jag börjar väl vänja mig lite smått. Det funkar jättebra med maten. Jag känner mig inte särskilt sugen på nått och har tillräckligt med energi för att klara träningen och vardagen bra. Det var ju visserligen nån dag nu i veckan då jag kände mig väldigt hungrig på eftermiddagen och då blev jag sjukt sugen på att ta ett extra stort mellanmål, men inte mer än så... Dock blev det inget med det. Det är bara att härda ut så går det över.

Även den här veckan har jag följt allt i mitt mat- och träningsschema till punkt och pricka... Så klart. Jag kanske inte ska skriva det som om det vore nått ovanligt utan snarare normalläget. Man ska ju inte fuska så klart... Eller okej, även den här veckan var jag tvungen att mixtra med några få träningsövningar då det inte fanns rätt utrustning på gymmen... men jag har försökt välja gym efter vilken utrustning jag vetat har funnits där och vad som har krävts till vilket pass så det har blivit väldigt lite sånt och då har jag ändå försökt välja nått som är så likvärdigt som möjligt. Det blir nog bra! =)

Den här veckan har jag tappat lite mer än förra veckan. Det känns så himla skönt för jag var orolig att jag skulle stå stilla... Kanske behövde min kropp bara lite längre tid att komma igång med att tappa vikten...-0,9 kg den här veckan och det är en takt jag gärna fortsätter att hålla, eller något mindre, varje vecka. Jag är nöjd!

Vikt: 75,5 kg
Skillnad: -0,9 kg
Totalt: - 1,5 kg

1,5 vecka avklarade, 17 veckor kvar innan scenen...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skickar lite pepp ;)

2011-08-06 @ 13:40:06
URL: http://Emelieullberg.blogspot.com
Postat av: Em

Riktigt bra det går för dig och roligt att det känns bra! Låter som en plan som håller till målet!

2011-08-06 @ 16:18:53
URL: http://Www.emliscious.blogspot.com
Postat av: Annelise

Du är jätteduktig:) Fin bild!!

2011-08-06 @ 23:58:36
URL: http://anneliseaf.blogspot.com
Postat av: Petra

Bra jobbat!! Ser hur bra ut som helst :)

2011-08-08 @ 14:26:20
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: cissi

Tjenna Johanna :) det e cissi fran hammerdal :) om du inte har fortrangt existencen av denna hala, som jag jobbar pa :P haha.

Fan va skojj att du haller pa med fitness, ser ju as bra ut!!! Shit!

Haller sjalv pa att trana mycke styrketraning men ar langt ifran denna kropp :P hehe.

Problem med diet schema vetu.. Kanske du kan hjalpa mej att lagga upp ett om du har tid och lust forstass. :)

kram

2011-08-16 @ 09:18:49
Postat av: Miranda

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2012-03-19 @ 00:45:02
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0