Nytt kost- och träningsschema från måndag...

Igår fick jag mitt nya kost- och träningsschema från coach Madde (eller den numera självutnämnda "Sadisten"). Det är alltid lika roligt när det mailet dimper ner i inboxen. En sak som jag tycker är rolig med de här schemana är att jag "tvingas" prova saker som jag aldrig provat innan, och antagligen aldrig skulle ha kommit på tanken att prova heller om ingen sagt åt mig att göra det. En sån sak är galet tokiga intervaller, superseta knäböj och upphopp, köttfärs- och bönröra och som jag kommer att börja med från och med nästa vecka, tonfiskbiffar. Oftast är det positiva upplevelser. Roligt roligt!

Det nya schemat kommer att innebära en del förändringar. Samma träningsupplägg men andra övningar. Ett extra cardiopass. Ca 100 kcal mindre varje dag. Spännande. Jag vill börja nu på en gång... men det är inte förrän på måndag det är dax. Bara att vänta och längta! =)

Jag har fått många frågor om jag inte kan berätta mer om mitt dietupplägg. Hur jag tränar ser nu i spalten till höger och i varje träningsinlägg. Hur mycket jag äter har jag skrivit ut. Exakt vad, när och hur jag äter tycker jag känns rätt orelevant att berätta av flera anledningar. De flesta av anledningarna kan du läsa i det här inlägget (ja, jag är för lat för att skriva ett eget när det redan finns bra beskrivet. Lägger energin på träningen ist ;)).

Visst längtar jag efter måndag då det nya upplägget kör igång... men tills dess så är det mycket roligt som händer. Imorn är det dax för formchech och jag ska väga och fota mig. Spännande! Den här veckan har jag dessutom längtat som en galning efter ätardagen som infaller imorgon... Smaskens ska det bli... Sen härliga/dödsjobbiga intervaller och träning på söndag. Det är bara att köra på helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Petra

Spännande spännande :)

Jag längtar oxå tills i morgon ;)



Ha en trevlig fredag!!!

2011-08-19 @ 16:39:35
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: lovelyliller.com

lykke til :D

2011-08-19 @ 18:24:56
URL: http://lovelyliller.com
Postat av: Em

Roligt roligt! Spännande att se vilket av uppläggen du gillat bäst sen! Men ja- klart nyttigt att tvingas vidga vyerna lite



Och ja- allt om upplägg ska inte publiceras, finns liksom ingen anledning!

2011-08-19 @ 20:24:55
URL: http://Www.emliscious.blogspot.com
Postat av: jessica

kiika förbi :)

2011-08-19 @ 23:08:37
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0