Snart dax för träning...

Snart är den första jobbdagen efter semestern till ändo. Det känns precis som det brukar... som att jag aldrig varit borta. Tog inte månmga minutrar (om ens några) innan den känslan infann sig. Nu är det snart dax för träning. Jag håller på väntar in mitt kära träningssällskap så att vi kan mötas på gymmet för ett grymt pass. Ett rygg- och magpass enligt det nya schemat. Det ska bli roligt. Jag är min pojkvän kör alltid tillsammans när vi är på gymmet samtidigt, vilket vi iof oftast är. Det är riktigt kul för då har man nån att diskutera passet med som varit med om exakt samma sak. Får se vad vi båda gillar dagens pass. 

Efter att ha mailat lite med min coach om tävlingsbikini så har jag bestämt mig för att komma på vilka som är mina styrkor och svagheter rent kroppsligt. Vad är det som är bra och vad är det som är dåligt... Vad vill jag framhäva och vad vill jag dölja med min bikini. Riktigt spännande! Ska fundera under kvällen. =) Även spana på lite andra fitnesstjejer som är byggda som jag och hur de har valt att skära sin bikini... Spännande, spännande. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0