Vilodag...

Onsdag är lika med vila nu för tiden... Ganska skönt efter tre dagars hård träning, men jag gillar ändå träningsdagarna bättre... både för att det så klart är roligt att träna, men även för att jag håller mig mättare när jag tränar. Antingen är det träningsdrinkarna som gör det, allt jag sysselsätter mig med nått eller att träningen har den effekten.

Dagen har i alla fall spenderats ute på en ö i skärgården på Västkusten, precis som varje dag på sistonde. Strålande fint väder och superhärligt... dessutom antagligen den dietmaten som är godast på hela veckan till lunch, dvs min köttfärs- och bönröra. Så lätt och så gott... de övriga semesterfirarna är ute på en löptur men nått sånt ingår inte i mitt träningsschema och därför är jag hemma, även om jag var lite sugen på att hänga med innan de skulle iväg. När de kommer hem bär det dock iväg till Sportshoppen för att spana in utbudet. Sportshoppen är ett stort outlet (eller kanske bara en väldigt billig affär) med massa bra tränings- och fritidskläder och skor. Väldigt nice! Hoppas att reorna har startat, annars kan manju alltid spana ut vad man ska köpa när det satt igång sen... Inte för att det direkt är dyrt annars heller, men det kan ju alltid bli billigare! :)

Kommentarer
Postat av: Danielle

Åh, kan man få receptet på den röran? Låter super gott! :)

2011-08-03 @ 19:05:44
URL: http://www.styrkaelivet.wordpress.com
Postat av: Petra

tar oxå gärna recept på den röran :)



Och jag håller med dig, jag blir oxå hungrigare de dagar jag inte tränar ;)

2011-08-03 @ 19:10:19
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Danielle & Petra: Blanda ihop köttfärs med en burk vita bönor i tomatsås, krydda med salt och cayennepeppar... Jag gör så det blir 2 portioner.

2011-08-06 @ 22:10:48
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0