Home sweet home...

Japp, då var man hemma i Göteborg igen då. Jag har varit en och en halv vecka uppe hos mina föräldrar i Jämtland och sen ett stopp ons-fredag i Stockholm på vägen ner, med bland annat fika och span på nya lägenheten hos Emma. Jag har haft det jättebra faktiskt! Två ridturer på mammas 3-årsvalack har det blivit. Hon har två halvblod och vi har varit ute med dem tillsammans. Jätteroligt! Tre gympass har det blivit, ett på det lokala källargymmet och två på ett gym inne i Östersund. Allihopa grymma pass! Så roligt. Ett löppass á la backintervaller och någon enstaka hundpromenad. That's it rent träningsmässigt. Oj, och ett zumbapass också... Icke att förglömma. Mycket viktigt! ;)

Nu sitter jag här i vår julpimpade lägenhet (4 julstjärnor och 2 elljusstakar på 5 fönster!) och myser. Det är faktiskt rätt skönt att vara hemma igen. Ikväll väntar fredagsmys med taccos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0