NEJ, NEJ, NEJ!

I torsdags vaknade jag upp med liten känning i halsen...
Idag vaknade jag upp med lite mer känning i halsen...
Idag under dagen har jag haft ont i halsen, ont i huvudet och känt mig allmänt hängig...

JAG VILL INTE BLI SJUK!
INTE NU!


Jag har ju stått emot förkylning hela hösten. John har varit förkyld i 8-9 veckor nu utan att lyckas smitta mig. jag har inte heller blivit smittad av nån av alla andra sjuklingar jag har hängt med. Inte ens när jag avslutade dieten blev jag sjuk, vilket annars är väldigt vanligt... Men NU, verkar det vara nått knas. Jag hoppas verkligen inte att det blir värre. Jag hoppas att det försvinner fort som bara den! Jag ska ju börja jobba på måndag... och jag tänkte ju att jag skulle börja med lite lätt cardio nästa vecka...

JAG VILL INTE BLI SJUK!
INTE NU!
JAG SÄGER NEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0