Jag har verkligen lagt av mig...

  • En dag extra ätardag...
  • Endast 5 dagar cardio förra veckan...
  • Utebliven cardio imorse...
  • Skjuts till jobbet imorse istället för att gå...
  • Följde inte kostschemat utan "freestylade" till frukosten imorse...
Vad hände där egentligen? Ja, den sista cardion hanns helt enkelt inte med mellan lämnande av helggäster och födelsedagsfirande, storhandling på Ica Maxi, lagande av latlådor m.m. igår kväll... Osis. Jag kom faktiskt inte ens på det förrän nu att det inte blev av. Ätardagen, ja, jag var sjukt sugen på att fortsätta äta. Speciellt när minma roliga gäster var här och födelsedagsmiddagen igår. Det känns som ett bra beslut även om jag kanske inte riktigt hade behövt äta de mängder jag åt... Nu känns det som att hela resultatet av deffen är borta, men men... Det dumma är att jag är sjuuuuukt sugen på att fortsätta även idag... Efter partykvällen i lördags var jag sjuuuukt trött igår kväll och sov som en stock hela natten. Det kändes som en omöjlighet att kliva upp tidigt imorse (ja, det kändes nästan som en omöjlighet att kliva upp en timme senare också)! Där rök den morgoncardion, men den tar jag igen ikväll på gymet. Seg som jag var imorse flög tiden iväg och tillslut så blev det skjuts istället för att gå... Hade nog kunnat gå också men mitt nya lata jag ville hellre åka bil. =) Angående frukosten, ja, vad ska man säga... Kände inte för att mixtra så mycket imorse. Kände mig mätt sen helgen också så jag åt bara keso, men sån mängd så jag fyllde upp de kalorier som står i mitt kostschema... Kändes bra! Jag gillar keso! =)

Precis som planerat så vägde jag inte mindre i fredags. Vågen stod på +0,2 kg... men jag kände mig rätt nöjd med det. Efter helgens svullande så tvivlar jag på att jag får nått bra resultat på fredag... men men... Shit happens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0