Vi är så duktiga!

Imorse kom vi (jag och pojkvän) ut och sprang trots att han först lobbade för att ligga kvar i sängen. Trots att det kändes oerhört tungt i början. Jag kände mig tung i kroppen och osmidig... som tur var så släppte det eftersom. Det är väldigt skönt att första biten är en lååååång nedförsbacke. Det ger en bra mjukstart på rundan. Tyvärr fick jag sjuuuukt ont i magen efter ungefär halva rundan... men jag är glad att jag härdade ut och sprang sista biten också även fast jag fundrade på att gå flera gånger. Tillslut blev det en mycket härlig runda i ett behagligt tempo. Vi är rätt bra på att hålla konstant tempo när vi är ute... Givetvis tog vi vår vanliga gåpaus i den sega uppförsbacken. Det är ett bra inslag tycker jag. Sen går vi även de sista 300 meterna uppför en riktig mördarbacke innan vi är framme. Rundan är på 6,2 km och jag skulle tro att vi går totalt 600 m så det är helt okej. Skönt också att inte ha värsta mördarpasset på morgonen. Jag ligger ju på underskott i kosten och har därmed inte så mycket energi, men de här löppassen passar mig perfekt och jag känner verkligen att jag fått bättre kondition vilket är härligt! =)

Kommentarer
Postat av: emma s

Bra jobbat!! :D

2011-02-23 @ 12:18:38
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Christer

Underbart när man känner att kondition blir bättre, hejja er :)

2011-02-23 @ 17:11:00
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0