Endast cardio...

Ingen träning idag men väl ett pass på crosstrainern på gymet efter jobbet. 45 min som kändes jobbigare än vanligt. Funderade på att byta och gå på bandet efter en halvtimme men inget band var ledigt just då så jag fick fortsätta. Jag tror det var gårdagens benträning som gjorde att jag var seg i benen idag. Men men, 45 min avklarat i alla fall. Bra gjort.

Imorse var det meningen att jag skulle väga mig men vågen fungerade inte alls som den skulle. Den visade 3 kgs skillnad så den känns helt oåplitlig. Från +0,1 till minus många kilon. Tråkigt! Jag hade verkligen sett fram emot att väga mig och få lite rätsida på om jag gått ner eller inte den här veckan. Jag ska testa igen imorn.

Annars är det renovering som gäller hela helgen. Har hållt på fram tills nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0