Som jag har väntat/längtat/letat...

... och äntligen har jag hittat dem igen! Mitt favvoträningslinne i nya snygga färger! Enda sen i början av hösten när jag köpte 2 st linnen från Etirel på Intersport har jag sprungit till Intersport (typ varje butik i stan) lite titt som tätt för att kolla om det har kommit in nya linnen. Tyvärr inte... Förrän idag. Nu fanns de äntligen där och i helt nya färger också. De nya färgerna blev vitt, blått och grönt. Sen innan har jag cerise och svart. Linnena är grymma. Bra passform, skönt material (inte det här blanka slinkiga som jag hatar på träninsglinnen), och lite längre modell som passar perfekt för oss med långa ryggar. Annars tycker jag överlag att de flesta träningslinnen är på tok för korta. De här är perfekta... och det bästa av allt är att de bara kostar 100 kr! Superfynd! Nu verkar Etirel ha bytt namn till Energetic, men de är lika bra för det! =)

Kommentarer
Postat av: Christer

Finns det även för herrar ?

2011-01-26 @ 22:40:51
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Johanna

Christer: Jag är osäker men jag tror faktiskt att jag såg några skyltdockor med herrkläder på sig! Spring in på Intersport och kolla! =)

2011-01-27 @ 07:17:33
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0