Väx lats, väx!

Direkt efter jobbet var det bara att byta om och ta på sig broddarna och bege sig ut på en liten promenad... trodde inte att jag skulle orka för jag är rätt trött när jag jobbat just nu men det gick bra s länge jag inte satte mig ner... =) Så jag fick in cardio även idag!! Woohoo!

Ryggträningen idag var kanske inte mitt lis bästa... den var bra, men inte super. Men roligt är i alla fall att den övningen som kändes bäst var latsdraget, en övning som jag alltid haft svårt med. Körde även idag rätt lätt, lite saktare, strikt och höll lite i nedersta läget. Tog finfint! Väx lats, väx! Tråkigt var väl att rodden inte kändes riktigt lika bra som vanligt. Den brukar ju annars kännas grym men idag vet jag inte vad som hände. Just nu har jag svårt att köra olika roddmaskiner för jag har väldigt ont i nacken och haft så den senaste månaden... Känns trist... men jag fick i alla fall till det rätt bra med skivstångsrodden... godkänt! Som sagt, inget superpass men det var absolut inte dåligt. Ryggen fick nog rätt bra träning ändå. Förresten, sorry för alla de gamla bilderna men har inte orkat ta några nya på länge... Det kommer!

Motion: Promenad 45 min
Styrketräning Rygg: 4 x rodd 45 kg, 4 x latsdrag 42 kg, 3 x latsmaskin 45 kg, 4 x skivstångsrodd 40 kg, 3 x längdryggsmaskin 35 kg, 3 x ryggresningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0