2 veckor kvar...

... tills min diet inför Luciapokalen börjar. Det ska verkligen bli skönt att bli lättare i kroppen. Jag är tyngre än någonsin, både tack vare kreatinet och att jag försökt lägga på mig så mycket muskler jag kan på sistonde, men främst beror det och allt flubb jag har på mitt myyyycket frikostiga frossande som jag sysselsatte mig med i ca 1,5 månad i våras. Ibland kan jag tycka att det ser rätt bra ut... Ja om jag inte tittar kring midjan eller i ansiktet och förtränger det faktum att jag inte kan ha några byxor alls längre, inte ens de som jag haft som största sen innan. Jag ser biffig ut när jag tränar. Det ser ut som att jag har mycket muskler överallt och det tycker jag är riktigt nice. Andra gånger ser jag bara det andra... Det bollformade ansiktet, de rejäla kärlekshandtagen och ringen av fett som ligger kring min midja och det fettlagret som ligger rätt jämnt fördelat över resten av kroppen... samt att jag oftast ser ut som en jätte brevid andra tjejer... Inte kul, men jag är iof van...

Oavsett vilket så ska det bli riktigt kul att komma igång med dieten. Då känns det lite mer på riktigt. Då är jag på gång, fast egentligen har jag varit på gång längre, bara i en annan fas. Om en vecka åker jag till Turkiet och spenderar min första semestervecka och sista vecka innan dieten där... Sen drar det igång. Jag längtar, även om det kommer att bli tufft... kanske just för att det kommer bli tufft!?!

Kommentarer
Postat av: emma s

Spännande! Jag förstår dig, man blir lätt som en jojjo gällande synen på sig själv... ibland bra, ibland inte bra. Men sen i december då jävar kommer formen vara grym! :D

2011-07-11 @ 12:18:37
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: emelie

Hey hey jag hör dig! Det ska bli sjukt skönt att lätta!

men också så spännande att se vad som kommer fram! Det som göms i snö.... typ!

2011-07-11 @ 14:49:32
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Madde

Jag längtar oxå!! Ska verkligen kul o se hur man kommer se ut slutet! Vi kommer bli såå jäkla snygga!!!

2011-07-12 @ 09:51:04
URL: http://madeleneyourstone.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0