Axlar & Mage...

Guuuud vad seg jag kände mig under morgonpromenaden imorse... Tunga ben, seg i bollen och det kändes oerhört jobbigt och som tiden stod stilla. Antar att det är energiunderskottet som börjar göra sitt, men det ska ju kännas att man deffar! =)

Var fortfarande trött och seg när det var dax för gymmet men det gick ändå rätt bra att träna. Svårt att få till det riktigt och veta var man ska ligga med vikterna när det är helt nytt... Körde på tok för tungt i supersetet med drag till bröstet och den breda rodden, men det tog ju bra. Nästa gång får jag köra lättare så blir det nog super. Det var riktigt kul och jag blev ordentligt trött i både axlar och mage. Det är roligt att superseta men sjukt jobbigt! Plankan i 1,5 minut tycker jag inte lät så farligt heller och nått som till och med jag skulle kunna klara av... Tji fick jag. Den första klarade jag nästan hela på tårna men den sista blev större delen på knäna... ändå värkte både rygg och mage som galet.

Motion: Promenad 45 min
Styrketräning Axlar & Mage: 10 min crosstrainer, 3 x sidolyft 10 kg, 3 x hög rodd med hantlar, 3 x hantelpress 17,5 kg, 3 x drag till bröstet i superset med 3 x framåtlutad bred rodd, 3 x stående press bakom nacken i superset med hantellyft framåt 8 kg, 3 x crunches på boll, 3 x bencykling, 3 x plankan i 1,5 min

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Du vänjer dig snart vid det nya energiintaget. Eller rättare sagt vid den nya cardion. :) Då försvinner hungern...

2011-07-28 @ 22:22:39
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Johanna

Fitnesscoachen: japp, det var dte jag tänkte... bara att härda ut så här i början så blir det bra! =)

2011-07-28 @ 22:24:49
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Petra

Bra jobbat!!! Kämpa på :)



Ja plankan är ju rena rama döden ;)

2011-07-29 @ 10:08:59
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0