Träning i Strömstad...

Igår bar det som sagt av upp till Koster för mig och John... för att träffa Emma... men först mötte vi upp henne inne i Strömstad för ett träningspass innan vi hoppade på färjan ut till ön. Baksida ben och bröst stod på schemat för mig och det blev det som vi alla körde. Mycket nice! Tyvärr fanns det ingen liggande lårcurlsmaskin så fick bli en sittande som start istället... sen följde flera övningar som tog väldigt bra. Klart överlägsnat var finnen. Den tog ju bara av att man stod rätt upp med överkroppen! Det är nog mycket tack vare den som jag har träningsvärk idag. Emma fick mig även att testa ett set med högre vikt i marklyftet vilket var kul och gick bra. Bra baksidalår träning helt enkelt. Även bra bröstträning för jag var ganska stark... ja i allting förutom armhävningarna på slutet... flyesen gick ju bra, men de skulle supersetas med armhävningar och där orkade jag ingenting. Att göra på tårna var inte att tänka på. Jag segade ihop innan jag ens hade hunnit göra en... så blev på knäna där jag kunde göra 10 innan det inte gick mer... men med en kort-kort paus kom jag upp till det önskade antalet, 15 st... bra träning!

Motion: Promenad 45 min
Styrketräning Baksida ben & bröst: 10 min trappmaskin, 3 x sittande lårcurl, 3 x raka marklyft 50-50-60 kg, 3 x sittande enbenscurl, 3 x finnen, 3 x bänkpress 60-55-55 kg, 3 x sned hantelpress 20 g, 3 x flyes i CC i superset med armhävningar

Kommentarer
Postat av: emma s

Var en superbra dag...! :D Mer sånna till folket x)

2011-07-30 @ 15:01:20
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: verkligen! =)

2011-07-30 @ 17:45:19
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0