Redan helt färdig...

Har precis kommit hem från Malmö från vad som visade sig vara en väldigt krävande företagspresentation... i alla fall om man ser på mig. Jag känner mig totalt slut i huvudet... och då har ändå större delen a dagen gått åt till resor. 3 timmar dit, 45 min förberedelse, 2 timmar presentation, 45 min eftersnack, drygt 2,5 timmar hem. Som tur är så blir dte inte träning förrän sent ikväll. Träning och sen sova blir det nog.

Idag är den ben som står på schemat. Jag har dumt nog lite träningsvärk i benen efter lördagens knäböj men förhoppningsis går det bra ändå. Ska köra tyngre knäböj idag och dessutom tills jag är slut (vilket jag inte gjorde i lördags då jag bara körde för att prova på) och dessutom köra utfall också så jag kan bara tänka mig smärttillståndet mina ben kommer befinna sig i resten av veckan. Ajajaj!

Nu ska jag slappa i soffan innan det är dax för middag om några timmar och sen gym!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Ja, knäböj och utfall ger benen vad de behöver!! (men kanske inte vad de vill ha?) ;-D

2011-06-14 @ 09:42:50
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0