Tjockiskläder...

... är precis vad jag har införskaffat mig de senaste veckorna. I fredags blev det 2 par jeans och ett par rymliga chinos. Innan större gymbyxor m.m. Alla mina vanliga byxor är för små. Det är inte kul när det sitter jättetight och alldeles för hårt i midjan.. men det är inte kul att behöva köpa större storlekar heller. Men är man som en köttbulle så måste man... Min diet börjar först den 25:e juli och tills dess så ska jag leva bekvämt. Inga korvstopparkläder här inte! Ingen cardio och bara slappa... Veckan innan dieten sätter igång är jag dessutom i Turkiet och slappar. Härliga tider!

Gick från jobbet vid lunch idag för det var jag värd tyckte jag. Nu håller jag på göra klart det sista på morgondagens tårtor och kör några maskiner med tvätt. Håller på väntar in min prins så att vi kan åka och träna... Ikväll bär det av till midsommarfirandet. Vi är 6 personer som kommer ikväll och imorn kommer resten, bland annat Emma!!! Det kommer att bli super. Bara att hålla tummarna för sol också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0