Såååååå nära att det blev 4 st...

Igår måste jag ha haft en väldigt fart när jag styrketränade för passet gick snabbare än vanligt, eller det tog ungefär samma tid men med fler övningar. Jag kanske såsar en del i vanliga fall då... Men bra att jag fått upp farten! =) Passet gick också bra. Jag var för ovanlighetens skull sugen på att köra chins så det fick det bli. Jag är inte alls särskilt bra på chins. Jag är tung och otypmlig... men igår var jag såååå nära på att klara 4 st... men istället blev det 3,5-2,5-2,5 utan hjälp och sen gjorde jag några med hjälp av en bänk som jag kunde hoppa upp lite med... men det var så där faktiskt... Annars gick väl hela passet rätt bra. Fick helt okej kontakt. Jag kör ju rygg rätt lätt numera och det känns bra men jag funderar på att ta ett paas med mycket tyngre vikter nästa vecka... Vi får se. Jag fick i alla fall in två extra övningar idag... Allt kändes ungefär jämnbra, det var väl hantelrodden som kändes sämst. Himla knepig och komplicerad övning det där tycker jag... Bra pass iaf... 30 min på AMTn som avslutning.

Motion
: Promenad 70 min, AMT 30 min
Styrketräning Rygg: 5 x chins, 3 x rodd i maskin 42 kg, 3 x latsdrag 40 kg, 3 x t-barrodd 20 kg, 3 x hantelrodd 15 kg, 3 x 3 x latsdrag V-handtag 42 kg, 3 x ländryggsmaskin 30 kg, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: Fatty

Hej Johanna!



Gogglade träningsblogg och inshape var första träffen! Tänkte bara säga hej, från Fatty om du minns. :-)



Shiiiit vad du har gått frammåt, grymt snygg rygg! Imponerad!



Idagsläget styrketränar jag med, sedan ett år tillbaka. Och nu med PT :-) Jag tog mitt förnuft till fånga?



Kram!

2011-03-18 @ 09:20:10
Postat av: Johanna

Fatty: Klart jag minns! =) Vad kul att du tittar in!!! Och även att du tog ditt förnuft till fånga. Hoppas att allt går bra! =) Kram

2011-03-18 @ 09:45:33
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej

jag undrar om man kan få muskler av att springa?

hur mkt ska man springa för att gå ner i vikt?

är det bra att springa varje dag?

2011-03-18 @ 14:16:12
Postat av: Johanna

Anonym: Du bygger inte muskler av att springa men självklart blir de musklerna tränade, dock mer uthållighetstränade. En kombination är det bästa. Det finns inget svar på hur mycket du ska springa för att gå ner i vikt. Allt handlar om kalorier in och kalorier ut. Jag skulle rekommendera en promenad varje dag och springa 2 ggr i veckan, styrketräna 3 ggr i veckan.

2011-03-18 @ 14:34:31
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0