Dietuppdatering

Vikt: 68,1 kg
Resultat: +0,8 kg
Totalt: - 4,1 kg

Precis som väntat var det ett dåligt resultat på vågen idag. +0,8 kg och med förra veckans viktuppgång så ligger jag på totalt 1 kg plus på 2 veckor, när det egentligen borde vara tvärtom. Mitt mål idag var ju att ligga på 66,1 kg. Det känns oerhört tråkigt att missa och särskilt att missa med så mycket. Det hade känts bättre om jag stått still eller om det åtminstonde bara var en vecka som jag hade gått upp på. 2 veckor i rad känns inte som en tillfällighet utan snarare en trend. Illa! Dessutom känner jag mig rätt tjock om magen och byxorna sittter åt mer och mer. Dåligt tecken!

Annars går väl träningen bra. Jag tränar igenom kroppen varje vecka. Mot slutet av veckorna känner jag mig dock rätt orkeslös. Cardion går bra. Förra veckan blev det endast 5 cardiopass tyvärr, men den här veckan kommer det garanterat att bli 6 st. 

Som jag nämnde innan så håller jag på klurar på ett nytt matupplägg. Det känns som en nöädvändighet just nu eftersom jag känner mig så totalt tom på energi och vikten går åt fel håll. Hade vikten i alla fall gått bra så hade jag nog kunnat leva med att vara energilös ett tag, men just nu känns allting bedrövligt. Frågan är bara hur den nya maten ska se ut... Ska det vara ännu mindre kolhydrater? Mer kolhydrater? Mer fett? Mindre protein? Jag ska kolla på det och bestämma mig så snart som möjligt. Tills dess kör jag på...

Kommentarer
Postat av: emliscious

Hej Johanna! Jag ser hur du kämpar och jag tycker du är superduktig! men jag ser oxå att du inte får de resultat du vill och du inte mår riktigt som du skulle kunna. Jag vet att du sagt att du inte vill ta hjälp men jag skulle verkligen rekommendera dig attta hjälp, framförallt med kosten! Jag tyckte jag kämpade på bra förut men jag fick heller inte de resultat jag ville- nu har jag en coach och en helt ny värld har öppnats! jag går fram emd stormsteg! du ska snart tävla- så jag tipsar igen! ta hjälp! det kommer hjälpa dig att få de resultat du vill och att må så bra som det går under en deff! =)

2011-03-04 @ 09:44:14
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Emelie: Funderingar finns på det. =)

2011-03-04 @ 09:58:02
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0