Fredagsträning...

Jag var så himla taggad för träningen idag. Ben och jag var sugen på att köra knäböj. Verkar vara nått knas på mig nu när jag är sugen på att köra övningar jag inte tycker om vid varje pass... Började med knäböj i smithmaskinen med insåg varför jag inte kör den övningen och bytte till min favvo istället, benpressen. Men där tvärdog motivationen. Plötsligt var jag inte alls sugen att träna och resten av passet blev lite halvhjärtat. Sen hade jag på mig ett par mjuka löparskor och det kändes inte alls bra att köra ben. Jag var orolig för att trycka sönder dämpningen och så kändes de för mjuka. Nästa gång blir det mina vanliga odämpade skor (de här är iof ovanligt mjuka). Men jag körde på i alla fall och fick väl hyfsad kontakt. Jag körde lite lättare än vanligt på alla övningar och det kändes riktigt bra, men den där sista gnistan saknades. Efter passet så var det dax för cardion. Joggade sakta på 9,5 km/h i 20 min och sen gick jag 10 min med lutning på bandet. Segt att springa efter att man tränat ben, men det gick ändå bättre än jag trodde. Nu, fredagsmys! =)

Idag kom nya BODY också... tidigare och tidigare varje månad. Blir rolig helgläsning! =)

Motion: Promenad 70 min, Jogg 20 min + 10 min gång
Styrketräning Ben: 4 x benpress 200 kg, 3 x stående vadpress 24 kg, 3 x horisontell benpress 70 kg, 3 x liggade lårcurl 45-40-40 kg 3 x benspark 45 kg, 3 x sittande lårcurl 40 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0