Jag har en både aktiv och produktiv lördag...

Idag började jag dagen med en superhärlig morgonpromenad som var klar innan de flesta ens har vaknat (antar jag)... Efter att ha vänt och vridit mig och försökt sova sen strax efter 6 så var jag utanför dörren 6:50. Känns inte helt normalt på en lördag när man har sovmorgon. Tyvärr har "min" häst blivit halt och behandlas just nu så ingen ridning på 6 veckor... Tråkigt, men fler sovmornar så (om jag nu kan sova)... Jag har hunnit med massa saker idag. Var på Ica Maxi och veckoshoppade kl 9... sen städat, min pojkvän har tvättat, vi har tränat och varit hela eftermiddagen på stan. Bra där!

Till vad den här bloggen egentligen handlar om då... Träningen. Fick nog till sämsta passet på länge idag. Jag hade liksom ingen kraft utan ar jättesvag i bröstövningarna. Hantelpressen gick okej men det var bröstpressen som jag var svag i... jag hoppas dock att det "tog" i alla fall. Kanske var det för att jag tränade på morgonen och inte hunnit fått i mig lika mycket energi som vanligt som jag var så slö, även om jag flyttade ett av mina eftermiddagsägg till förmiddagssnackset... Anyway, körde ett ganska kort pass med 3 bröstövningar, 2 bicepsövningar och 2 tricepsövningar, och så cardion då så klart... Huvudsaken är ändå att jag genomförde passet. Inget slarv där inte! Nu har jag tränat igenom hela kroppen den här veckan också! Dåligt pass, men jag bjuder i alla fall på en dagsfärsk bild! Alltid något.

Motion: Promenad 75 min, Crosstrainer 30 min
Styrketräning Bröst & Armar: 3 x sned hantelpress 16 kg, 3 x bröstpress i maskin 45-40-40 kg, 3 x flyes i CC, 3 x hantelcurl 13 kg, 3 x bamsecurl, 3 x pushdowns 20 kg, 3 x rep över huvudet

Kommentarer
Postat av: emliscious

Kanonkul att du har så mycket bilder nu!

You look good på dem dessutom!

2011-03-19 @ 18:35:26
URL: http://www.emliscious.blogspot.com
Postat av: Vepe

Har följt din blogg ett tag nu och måste säga att jag tycker att du har en riktigt snygg kropp.

Ha en bra träningsvecka.

2011-03-21 @ 09:16:47
Postat av: Johanna

Emelie: Tack! =) Många bilder gör en roligare blogg!

Vepe: Tack så mycket. =)

2011-03-21 @ 12:37:30
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0