Kommer att få en grym em-promenad!

Idag har jag vilodag... Eller jag funderade länge på om jag kanske skulle dra och träna ändå... men sen bestämde jag att det var bättre att vila kroppen. Det innebar också att jag tog en välförtjänt sovmorgon (kunde visserligen inte sova bra där på slutet, men fick ligga i sängen länge iaf) och har lagt min dagliga promenad till eftermiddagen istället. Nu när jag sitter här och tittar ut genom mitt gigantiska fönster som jag har mitt framför mitt skrivbord och ser det strålande vädret ute känns det som ettav de bästa besluten jag nånsin tagit! Kommer att få en grym promenad! Ska passa på att gå extra långt också! Som sagt, det gäller att passa på när viljan finns där! =) Strålande sol, bra temperatur, vår, bra musik/prat i lurarna, glatt humör, ingen hunger... Hur kan inte viljan finnas en dag som denna?!?! =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Duktig du är! -7 kg är inte illa! =)

2011-03-28 @ 19:32:46
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0