Sälen-helgen...

Resan till Sälen var superhärlig! Strålande sol, inte ett moln och bra temperatur ute både fredag och lördag när vi var i backarna. Det var precis som på blden i förra inlägget. I fredags passade vi även på att åka 10 km längdskidor men i lördags blev det en heldag i backen så då hanns det inte med. Igår, söndag, var det några lätta moln på himlen men ändå väldigt skönt ute... Tyvärr blev jag sjuk. Jag vaknade upp mitt i natten mellan lördag och söndag och mådde illa och sen hade jag fruktansvärt ont i magen och mådde illa hela söndagen... så när de andra gav sig ut för att åka skidor låg jag i soffan och försökte ligga så stilla som möjligt. Kändes tråkigt att missa vad som mest troligt var årets sista skidtur... men men, jag mådde verkligen apdåligt och bilresan hem sen var nog den värsta någonsin. Fyyyyyy! Idag är jag hemma och sjuk... Det känns inte helt lika fruktansvärt längre, men jag är inte frisk... Feber och magont fortfarande... :(

Senare idag kommer ett inlägg med lite diettankar... Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Annoula

Låter som samma som jag åkte på förra veckan! Inte roligt!

2011-03-14 @ 14:18:30
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Emma s

Krya på dig! Tur ändå att det var som finast väder när du var frisk :) Kram

2011-03-14 @ 17:36:13
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0