Grymt bra söndag, grymt bra träningspass


Oj vilken härlig dag jag har haft... Nu är jag dock gräsänka tills på tisdag kväll vilket är tråkigt. Började dagen på vanligt vis med en härlig morgonpromenad. Man märker verkligen att det är vår nu för det blir mer och mer folk som är ute och går/springer på mornarna. Folk börjar hitta ut från sina vrår. Morgonpromenaderna blir dessutom lättare och lättare varje dag! =)

Blev lite bonusträning idag också. Egentligen hade jag redan kört igenom alla muskelgrupper den här veckan, men känner man för att träna är det lika bra att passa på. Nu blir det vila imorn istället, tror jag! =) Fick i alla fall till ett grymt axelpass med rätt många set på varje övning. Lite trött i axlarna var jag från start i och med att jag körde bröst igår men det gick bra ändå. Hantelpressen känns riktigt grym nu och att droppa vikt eftersom känns som en bra metod... Jag är väldigt glad att jag bemästrar 17 kgs-hantlarna! Fick riktigt bra kontakt i alla övningar... kanske särskilt baksideflyesen där jag står mot en bänk och kör med en hantel som jag växlar från arm till arm utan vila. Bränner såååå bra i musklerna! =) Summa summarum, grym söndag, grymt pass! Kommer bli en bra vecka nästa vecka också!

Motion: Promenad 75 min, Crosstrainer 30 min
Styrketräning Axlar & Mage: 6 x hantelpress 17-17-15-15-13-13 kg, 5 x sidolyft med hantlar 9-9-9-6-6 kg, 4 x upprätt rodd 15 kg, 3 x axelpress i maskin 30-25-25 kg, 4  baksideflyes med hantel 6 kg (utan vila), 3 x liggande baksideflyes i CC, 3 x situps, 3 x benlyft

Kommentarer
Postat av: Christer

Ja var kommer alla människor ifrån? Och har vintern gjort att de inte vet hur man beter sig på gång och cykelbanor.

2011-03-28 @ 10:17:49
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: emma s

Looking good..! Skönt att det börjar bli lite lättare med morgonpromenaderna, man behöver all pepping man kan få på dem! x) tycker iaf jag (A)

2011-03-28 @ 11:48:34
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0