Välbehövlig vilodag

Idag blir det ingen träning och det känns riktigt skönt för jag har tränat hårt 4 dagar på raken... med både lång morgoncardio, styrketräning och lite intensivare cardio efter passet. Igår kväll hade jag en måltid då jag åt mer än vanligt, fortfarande samma ingredienser som ingår i min diet men i större mängder, så imorse hade jag extra mycket energi så morgonpromenaden blev längre än vanligt. 90 min var jag ute och det var superhärligt! Annars så har vi planerat så bra här hemma att under gårdagen gjorde vi allt vi skulle göra så att man bara kan vara hemma och slappa idag. Perfekt med andra ord! såååå skönt. Jag ska strax ta plats i soffan! =)

Jag har faktiskt gjort lite andra bra saker idag också... Lagat mat och matlådor. 1220 gr älgstek, 860 gr älgfärsbiffar och 550 gr kycklig... Har gjort 5 st matlådor av det (3 st kyckling och 2 st biffar) och resten av maten kommer vi äta upp som middag under veckan. Sååå skönt! =) och riktigt gott ser allting ut också! Lätt, gott och smidigt!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Intressant blogg! jag har precis kommit tillbaka till träningen efter ett STORT uppehåll, din blogg ser ut att kunna vara pepp för mig :)

2011-03-20 @ 18:57:17
URL: http://softiz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vicky: Vad roligt att du gillar min blogg. Lycka till!

2011-03-21 @ 12:36:08
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emliscious

Du det är lite synd att vi inte bor i samma stad! vi hade kunnat peppa varandra som fan!

2011-03-21 @ 12:47:19
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0