60 min, 31,3 km och en träningstimme gladare

Igår blev det som sagt en vilodag. Jag rörde mig inte mycket i onödan... Idag däremot så studsade jag (kanske inte riktigt) upp ur sängen en dryg timme tidigare än vanligt och klev upp på cykeln. En timme avverkade jag medan jag tittade på tre avsnitt av Modern Family (grymt rolig serie). Svetten sprutade och det kändes riktigt bra. Det kändes ganska lätt ändå och jag höll ett bra tempo hela passet igenom. Jag har ingen aning om vad man brukar ha för hastighet eller tempo när man cyklar eftersom jag är totalgrön på det hela, men för mig kändes det bra. 60 min, 31,3 km och en träningstimme gladare. Mycket bra start på dagen...

En tidig morgon brukar inte få särskilt stor påverkan på resten av dagen för min del, inte som när man missar sömn flera nätter i rad... idag har jag däremot känt mig oerhört trött hela dagen och höll nästan på somna till i kontorsstolen strax efter lunch... Ooops... Kanske en powernap är på sin plats ikväll? Vi får se... Sömn är i och för sig alltid härligt! =)

Efter jobbet väntar ett bröst- och magpass på gymet. Mest troligt så får jag träna själv vilket gör det besvärligt med pass i bänkpressen... antingen får jag haffa nån som hjälper mig, köra ett lättare pass eller använda smithmaskinen... Vi får se hur det blir. Gillar inte smithen riktigt... Sugen på träning är jag iaf!

Kommentarer
Postat av: emma s

Bra jobbat! :D

2011-05-12 @ 14:26:12
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0