Är det inte typiskt...

... när man för en gångs skull bestämmer sig för att fortsätta sova efter att väckarklockan ringt så kommer det miljoner andra grejer som stör så man ändå inte kan sova? Imorse skulle jag ha klivit upp och cyklat var tanken... men jag kom i säng senare än väntat igår och låg vaken längre än väntat och kunde sen inte sova direkt heller... plus att jag sov dåligt så jag tyckte att jag förtjänade att sova lite extra imorse... Jag ställde om klockan 1 h och 15 min senare... men glömde ställa om båda larmen så det ena ringde efter 10 min igen... och sen vaknade jag av mig själv en gång. Och sen så ringde min pojkväns larm utan att han klev upp vilket gjorde mig orolig att han skulle försova sig... och sen ringde hans snooze... och sen ringde mitt larm... Så det blev inte direkt någon timme extra av sömn utan en timme sm bara gjorde mig oerhört irriterad, frustrerad och ännu tröttare. Kändes verkligen som att jag slösat bort en timme som jag hade kunnat gjort nått vettigt av på ingenting. Sjukt störigt!

Ikväll är tanken att jag ska träna mina ben. På så sätt var det väl bra att det inte blev nån cykling för jag får ju piggare ben till träningen... men ändå. Det är helt klart försmädligt och jag hade behövt förbränningen. Jag känner mig fortfarande trött, irriterad och frustrerad! Idag är ingen bra dag... heller.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

inte roligt när dagen börjar så =(

2011-05-23 @ 13:54:26
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: emma s

Jobbigt nr det blir så där! Men nu är du ju pigg i benen i alla fall (A)

2011-05-23 @ 15:27:36
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: Pigg i benen, trött i sinnet! (fast just nu känns benen rätt sega också)

2011-05-23 @ 15:59:34
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0