Är det inte typiskt...

Är det inte typiskt att när man väl har tänkt att sova ut så kan man naturligtvis inte sova... Jag vaknade halv 5och kunde inte somna om... på evigheter... och sen vaknade jag en kvart innan klockan också. Blir så otroligt irriterad av sånt. Jag har dessutom känt mig trött hela dan också bara för det... Men men, bättre lycka imorn. Då ska jag sova enda till klockan är 6:35. Så det så! Inget ska få störa min skönhetssömn och mysmorgon...

Nu är jag hemma vilket är rätt skönt... De bestämde sig för att borra nonstop på våningen ovanför vårt kontor så jag gav upp och gick hem tillslut... Hemmajobb är bra ibland!

Ikväll blir det bröst på gymmet och jag känner mig riktigt peppad. Bröstträningen är riktigt rolig just nu. Jag är sugen på att köra tungt och särskilt på att köra bänkpress... =)

Btw, konstigt nog har jag mest träningsvärk i latsen idag från gårdagen... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0