Där satt den!

ÄNTLIGEN fick jag till 4 reps på 60 kg i bänkpressen... med nöd och näppe visserligen, men det vore ju konstigt om det gick på nått annat sätt första gången man klarar en ny vikt. Jag har iof laddat ordentligt med sjukt många tuentals kalorier varje dag på senaste och det verkar ju ha gett resultat för upp åkte stången, hela fyra gånger! Behöver jag säga att jag blev väldigt nöjd? =) Hela passet gick dessutom bra. Fick bra kontakt i övningarna. Kände mig ganska stark i bröstpressen och när jag körde flyes. Flyesen körde jag 2 st lite tyngre och 1 st lite lättare. Tycker inte om att köra för tungt där för då blir det oftast dålig teknik. Inte för att den kanske är helt superstrålande nu i varje repetition heller, men det tar så himla bra! Magträningen gick också bra. Jag körde ju mage i söndags senast och då fick jag finfin träningsvärk soim egentligen alldeles nyss har gått över... Därför blev det en repris på de övningar jag körde då även idag. Mycket bra och effektivt! Man kan tydligen få till bra träningspass trots att man mår lite småilla fårn all choklad under tiden!

Motion: Styrketräning Bröst & Mage: 4 x bänkpress 60-60-50-50 kg, 4 x bröstpress i maskin 55-55-50-45 kg, 3 x flyes i CC, 4 x pecdec 28-28-21-21 kg, 3 x hjulet, 3 x benlyft, 3 x magmaskin

Kommentarer
Postat av: emma s

Wohoho...! Victory! \o/ Grymt jobbat och väl förtjänt, den har du ju filat på ett tag! Go, go, go...! x)

2011-05-27 @ 23:27:20
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Choklad = mycket kolhydrater. Det måste väl funka att träna på det? ;-)

2011-05-28 @ 14:11:54
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Karin

kul med fler träningsbloggare:)

2011-05-31 @ 14:26:08
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0