Slappish på en fredagskväll...

Idag skippade jag täningen och var hemma och slappade istället. Jag gick och köpte mig en stor godispåse och sen har jag bara suttit och jäst hela kvällen... Inte lika slappt som på bilden utan jag har faktiskt jobbat... Helvilodag idag alltså. Har varit skönt. Var väldigt laddad på träning större delen av dagen, men ju närmre den kom så kände jag inte för det utan kände mig mest trött och hungrig. Träningen tar jag igen en annan gång... Jag har ju trots allt hela livet på mig! =)


Kommentarer
Postat av: emma s

Jag äääälskar din inställning! DD

2011-05-20 @ 23:16:54
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN - same old stories

Kikar in på morgonkvisten och önskar dig en trevlig och fin dag <3

2011-05-21 @ 09:11:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Helt rätt! :-)



Jag blev lite nyfiken av ett av dina tidigare inlägg. Du skrev Benpress (ca) 300 kg och benpress i maskin 146 kg. Nu kanske jag är ute och snurrar, men vad är det för skyllnad? Hur kan det skilja hälften? Är det per ben eller vad..? funderar

2011-05-21 @ 12:57:41
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Johanna

ästgötskan: Benpress är för mig den "vanliga" benpressen där man sitter nere på golvet och pressar snett uppåt och lassar på vikt genom att hänga på viktskivor. Benpress i maskin sitter man i en fotöljliknande sak och pressar horisontellt samt att du ändrar vikt genom att flytta en liten pinne. Same same, but very different. När jag kör i maskinen på den lättare vikten sätte rjag fötterna så högt jag kan och alldeles ihop och då tar det nästan uteslutande på rumpan. När jag kör vanlig benpress kör jag tungt tungt och det tar på heeela benen, men mest framsida lår och rumpa. Av de två så tycker jag att den "riktiga" benpressen är hundra gånger bättre men den i maskin får duga till såna där finlirsövningar.

2011-05-21 @ 18:34:35
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0