Värsta grymma passet! =)

Det blev tung bänkpress ändå idag. Jag haffade en kille i gymmet som fick hjälpa mig. Jag klarade 3 reps galant på 60 kg även idag, och näääästan 4.... 3 reps börjar kännas rätt säkert nu. Hoppas jag får till en fyra snart... Då blir jag glad! =) bröstträningen gick faktiskt väldigt bra idag. Bänken gick ju som sagt bra men även hantelpressen. Där fick jag bättre kontakt än vanligt. Vanligtvis brukar det mest vara tungt och jag lyckas inte få upp hantlarna efter några få reps, men idag kändes det även i musklerna... Flyes och pecdec får jag ju alltid grym kontakt i, så även idag. Riktigt bra pass för bröst. Kände mig nöjd och glad... så till och med magträningen gick bra. Jag kunde höja vikten ett hack i första magmaskinen vilket var kul... 3 övningar mage! Ett alldeles lagomt pass som gick bra! Superkul! =)

Motion: Cykel 60 min
Styrketräning Bröst & Axlar: 4 x bänkpress 60-60-50-50 kg, 4 x sned hantelpress 18 kg, 4 x flyes i CC, 3 x pecdec 21 kg, 3 x bröstpress i maskin 50 kg, 3 x magmaskin 35 kg, 3 x hjulet, 3 x magmaskin 36 kg

Kommentarer
Postat av: Petra

Grym du är i bänken!!! Ha en toppenhelg!

2011-05-13 @ 11:45:27
URL: http://petrakardell.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0