3 månader senare och 8,4 kg lättare...

77 kg i juli   vs   68.6 kg i oktober
Jag älskar jämförelse-bilder... Det är bara så grymt kul att se sin egen utveckling. Nu har jag lite dåligt med bilder från den senaste månaden eftersom jag har tränat själv hela tiden. Idag tränade jag rygg så jag tänkte att det kunde ju vara roligt att titta på lite ryggbilder. Jag tränade faktiskt rygg första dietdagen också nämligen. Tung som sten efter min uppbyggnadsperiod, 77 kg, en riktig heavyweightare. Jag har inte vägt så mycket sen jag kom hem från mina 7 månader i USA och var rund som en boll. Det skiljer hela 8,4 kg mellan bilderna, men jag tycker faktiskt inte att skillnaden är så där jättestor. Eller inte så stor som 8,4 kg låter. Jag ser lite mindre ut överallt, har kortare hår och är lite blekare så klart! =) Ska leta reda på fler jämförelsebilder framöver. Det är ju som sagt riktigt roligt! =)

Dagens pass då... jo men det gick riktigt bra. Jag var rejält taggad på att köra chins när jag kom till gymmet, men tyvärr har chinsräcket upptaget i en hel evighet... så jag fick köra i hjälpmaskinen istället. Där kan man visserligen fälla ner knäpaddarna, men det blir inte alls samma sak. Det är nått med vinkeln eller så som gör att jag är svag i den maskinen och behöver hjälpvikt... men jag fick till flera bra set där så jag är nöjd... Men nästa vecka, då blir det riktiga chins... =) Dagens bästa var nog den sittande rodden. Fick grym kontakt och det gick så himla bra. Körde även lite biceps och det kändes väldigt ovant men var rätt kul. Lär kännas imorn. =) Ett riktigt bra pass blev det i alla fall, men även idag kändes det lite snopet att jag var klar så fort. Ingen cardio efter passet... men snart har jag nog vant mig vid det också. Det är ju trots allt det normala! =)

Motion: Promenad 95 min, Styrka Rygg & Biceps

Kommentarer
Postat av: emma s

Härligt! Kan tänka mig att det är en helt ny tändning på gymmet när tävlingsfokuset plockats bort! =D Håller med om att det itne är så stor skillnad på bilderna, men i verkligheten när man ser dig är det en stor skillnad.

2011-11-25 @ 23:27:51
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: Japp, verkligen... det är så roligt! =) Jag håller med om skillnaden, sen är jag ju iof mindre nu också. =)

2011-11-26 @ 11:08:05
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Nej, det ser inte ut att skilja mycket på bilderna. Tycker du ser grymt stark och fin ut i kroppen på första bilden också.

2011-11-26 @ 16:11:35
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Petra

BRA jobbat Johanna!!! Lycka till nu och förhoppningsvis träffar jag dig backstage och kan önska dig det "live". ;-) Tycker du har jobbat på kanonbra och varit jätteduktig! Kram

2011-11-29 @ 17:28:35
URL: http://petrakardell.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0