Dietuppdatering - vikt

Vikt: 67,1 kg
Skillnad: -1,5 kg
Totalt: -9,9 kg

Den här veckan verkar vikten ha rasat av mig. Jag är både glad och oroad. Glad för att jag fortfarande (!) har mycket att ta av och en rejäl minskning behövs, men oroad över att det inte bara är fett som jag tappar utan även en del muskler. Får väl domen av coacherna sen. Jag är även glad över att det ger resultat på vågen hur mycket jag har lidigt den här veckan, dock är det inte alls i proportioner till lidandet. Det har verkligen varit en helvetes-vecka och jag är glad att jag har förmånen att inte behöva arbeta under den här perioden Jag tror faktiskt inte att jag hade pallat att jobba den här veckan, särskilt med tanke på att jag inte ens har orkat sitta upp i soffan vissa dagar mellan mina "måste"-aktiviteter (cardio och träning). Jag har varit totalt utslagen och varje uns av aktivitet har varit en kamp. (En liten instickare om att inte jobba, glöm för guds skull inte att gå med i a-kassan när ni jobbar så att ni sen får stämpla när ni inte gör det. Man lär sig av sina misstag.)

Tyvärr så verkar hunger, lidande och slit inte vara ett mått på hur mycket fett man tappar eller hur bra dieten går. De första 10 (?) veckorna av min diet höll jag på hungra ihjäl, varje dag, och tappet gick ändå segt. Den här veckan har jag iof tappat mycket, men det är en av många veckor... Hade hunger och lidande varit ett mått på hur "bra" det går hade jag varit stenhård för länge sen. Ja, det hade rent utav inte varit nånting kvar av mig över huvudtaget. Jag antar att alla reagerar olika och det är bara att gratulera de som mår bra under deff. Jag håller tummarna att det är olika från gång till gång. =)

Idag ska jag dock fylla på lite med lite mera mat så jag hoppas att jag får lite mer energi och att det känns bättre sen. Snart väntar poseringsträning med Minette där även John ska följa med för att lära sig vad han ska titta på när jag försöker posera här hemma eller på gymmet. Sen väntar det fika och häng med Emma på stan. Idag har jag dessutom helvila för det tycker jag att jag är värd! Helvila idag för att orka pusha ännu hårdare nästa vecka. =)

Kommentarer
Postat av: Emma s

Gud vad roligt!! Sjukt bra ressultat, bra jobbat!! :D

2011-11-05 @ 12:29:05
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Annelise

Jag sitter här alldeles mållös och med gåshud när jag läser din text!

Du kämpar så gryyymt bra!!! Du sliter och får rtiktiga goda resultat nu.

Heja DIIIG, Heja Johanna!!!

Kos dig massor med mys och ha en wonderful dag idag!

Stor kram!

2011-11-05 @ 13:05:40
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: Petra

WOW Bra kämpat!!! Du är grym och jag såg ju dig idag och du ser helt grym ut, vilken skillnad från sist vi sågs :)

Kämpa på nu det sista, vi är snart i mål



Ha nu en skön Lördag njut av lite mera mat och vila



Kram

2011-11-05 @ 14:37:38
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0