En bra träningsfredag...

Idag blev det ytterligare ett bra gympass. Dem är man inte bortskämd med så här på sluttampen av dieten då kraften oftast tryter. idag kände jag mig bra och kunde pusha lite extra och då känns det genast som att det går strålande även fast jag kanske inte orkar göra fler repetitioner eller tar mer vikt än de sämre passen... Men som jag sagt innan, det är känslan som gör skillnaden! =) Jag längtar tills merparten av passen känns bra och jag får känna mig stark igen. Nu känner jag mig som vekast på gymmet... men men, så kan det va!

Det blev två pressövningar och två flyesövningar för bröstmuskulaturen. När jag kör flyes i cablecrossen, som är något av en favoritövning för mig, så ser man bröstmusklerna så himla bra och det är riktigt coolt tycker jag. Inte bara att man ser klyften bra utan man ser även hur själva muskeln ser ut, så här med delningar fast inte lika mycket. Tuuufft! I love it... fast man ser det bara då och i deh övningen, men det är alltid något. =) Bröstträningen gick i alla fall väldigt bra och sen körde jag några omgångar med sidolyft md hantlar och i ccn för axlarna. Lite extra på crosstrainern blev det också. En mycket bra träningsdag alltså! =)

Motion: Promenad 100 min, Crosstrainer 60 min, Styrka Bröst & Axlar

Kommentarer
Postat av: Petra

Kör hårt nu Johanna!!! Så nära nu!



2011-11-11 @ 20:17:12
URL: http://www.petrakardell.shapemeup.se
Postat av: Suss

Shit! Kan du dela med dig lite :P

Vill ha ork att träna ja me

2011-11-12 @ 18:58:36
URL: http://bellabingo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0