Gårdagens träning....

Det blev full fart på träningen igår. Jag kände mig stark för ovanlighetens skull så jag kunde pressa på rätt bra med axelträningen vilket kändes. Jag kände mig stark, men var kanske inte så väldigt stark ändå. Jag tycker ändå inte vikterna är särskilt väsentliga, det viktigaste är känslan när man tränar. Känns det tungt med 10 kg så är det tungt! Hur som helst så fick jag helt sjukt galen pump. Det kändes som att axlarna skulle sprängas! Ritkigt härligt, men ibland tycker jag att det kan va svårt att ta ut det sista när det blir så... ialla fall i pressövningar. Men det löste jag med flyes så det är lugnt! =) Magträningen var tråkigare än vanligt, men den blev ju gjord i alla fall. Tre övningar med lite extra plankan-inslag.

Motion: Promenad 100 min, Crosstrainer 60 min, Styrka Axlar & Mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0