Grym dag hos Dcore...

Jag försöker "pumpa upp"...
Som jag skrev innan så var ju jag och större delen av mitt tävlingsteam, Team Pure Fitness, i Kristianstad igår för att träffa vår fantastiska sponsor Dcore. De har precis släppt en tjejkollektion och vi skulle komma dit för att diskutera den och kommande kollektion. Ge tips, idéer, berätta hur vi tänker kring träningskläder och vad det är vi vill ha. En helt fantastisk chans med andra ord att vara med och få ta fram grymt bra kläder som kommer att komma nästa höst. Dessutom så skulle vi fotas i höstens kollektion också. Jag som är totalt ovan skulle alltså fotas på riktigt. Väldigt obehagligt men det var rätt skoj när vi kom igång, även om jag kanske var stel som en pinne. =) Jag tror vi fick riktigt grymma bilder på de flesta och det ska bli kul att se dem sen. Jag kunde dessutom inte hålla mig från att köpa ännu fler träningskläder trots att jag redan köpt en hel bunt, sååå snygga! =) Här är i alla fall lite "backstage"-bilder som coach Madde tog under dagen, plus några egna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0